lördag 18 februari 2017

sova ut vad är det?

Trodde jag skulle få sova ut men vaknade vid 5, gick inte att somna om så lite efter 7 gav jag upp och började dagen. får väl sova middag sen :p Var så trött igen och frusit de senaste dagarna. Känns som förkylningen kämpar för att ta nya tag.
Vi fick iaf firat minstingen igår, det var lagom och trevligt. Dock åt jag alldeles för mycket under hela dagen :( men men...
Nu har jag tagit lugn frukost med hem till gården på tv4 play. dags att sätta igång att plugga. Tar klinisk kemi idag. får ta lunchpaus sen och då ska vi även fre städa och packa till minstingen som åker till kortids idag. Sista gången på länge det blir lång vistelse men men det som fungerar bra brukar ju oftast skita sig :p
jag är riktigt pmsig. Mest synd om mig i hela världen och ensammast av alla. Jag och älsklingen bråkar hela tiden. JAg får bita mig i tungan hela tiden för att inte sura på barnen för minsta lilla.

Är in i märgen trött av allt men jag måste kämpa vidare. Tiden räcker inte till nåt känns det som... Nä nu är det dags att köra igång plugg igen...  Fast är svårt när hemmet ser ut osm det gör man vill ju bara ta tag i det istället men får blunda för det ett par timmar. jag känner mig själv... OCh idag får barnen verkligen ta i lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar