måndag 6 februari 2017

på't igen

Så jädrans less. Förra veckan så skulle jag komma igång med promenader, jag skulle framförallt plugga ikapp mig i lugnt tempo. Men så är det där livet som man inte kan planera denna gång i form av influensa. Minstingen fick det värst, tre dagar låg hon i 40 graders feber och hon var en pärs när hon började bli aningens bättre så blev såklart jag sjuk och yngste sonen. Så passat upp sjuklingar, själv bara velat ligga och gnälla och bli upppassad, framför allt sova. Minstingen har varit ganska okej idag och har varit i skolan så nu får jag hoppas att hon klarar resten av veckan. Jag och sonen går tillbaka imorgon. Ett måste. Tre labbdagar väntar. känner adrenalinen och nervositeten inför det som vanligt. Så mkt. Och så är det där med provtagning jag är inte så bra på det och vi ska ta många. och göra massa analyser. vill inte ha några provsvar :p
Förra veckan gjorde mig så jädrans less som om jag aldrig ska få en chans att komma ikapp mig. men ja från imorgon blir det att köra 200% eller nåt och hoppas på det bästa. Kommer vara sååååå mycket. Jaja. panik stress.

En sjuk vecka har gjort mig gnälligare massor av saker ang älsklingen har förstorats och jag blir som en helt crazy person spec under natten. inte bidragit till att få någon nattsömn. Ingen höjdare gå hemma sjuk och tänka. ångest och oro för så mkt som ligger i framtiden. så onödigt. Men ja inte mkt att göra åt. Blev en förlorad vecka som jag egentligen inte har råd till men så är det.

De närmsta dagarna har jag iaf inte tid att tänka på något annat blir att försöka få ihop logistik, klara av labbarna. Två av dagarna ska vi dessutom vara fastande och klara av att fixa blodprov och labbar... Lite lättare för de som slipper gå upp i ottan flera timmar innan vi ska vara där. Ja vi får se. Sen gäller det att kunna allt också för nästa vecka blir det praktiskt prov. Då vi kommer få en av analyserna som ska göras utan handledning.... vi får iaf materialet framplockat alltid något...

Full fokus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar