söndag 29 januari 2017

hänger med än

jodå jag lever även om det känns knappt emellanåt. Vissa dagar är piss och vissa är helt okej för att inte säga bra. Jag har under dessa två veckor inte gjort mycket mer än pluggat. haft två omtentor som jag i alla fall inte klarade men ska väl gå nästa gång när det är sista chansen, hoppas.
Saknar hur älsklingen fick mig att må förr, hade gett mer energi istället för att dränera. Jag vet man bestämmer själv att man ska vara lycklig men det är ju inte så att det alltid är så enkelt.
Det händer saker hela tiden men eftersom jag inte skriver så ofta längre så blir det bara tråkiga korta sammanfattningar, ja inte för att det kanske var så hysteriskt roligt här innan heller.
Denna veckan är jag "ledig" så ska försöka komma ifatt mig själv lite. Plugga på men lite mer normaltempo men det är mycket. På torsdag är det studiebesök dessa är frivilliga men man vill ju gå även om detta var lite tidigt :p tror det var mikrobiologen först ut. har två till som väntar.

Vi ska labba nästa vecka. En rejäl hälsokontroll. Kolla saker som blodfetter, blodsocker, njurfunktion, leverfunktion etc. Och jag vill inte, vill inte veta. det jag inte vet... räcker ju vad ekg visade som jag inte kollat upp hos läkare eller ja för den delen mitt höga blodtryck :( jag borde ju.
har så smått börjat ta tag i vikten igen. Undra om jag hinner bli hälsosam inombords på en vecka haha.
Helgen började bra även om tentan inte var lyckad men sen spenderade jag ett par bra timmar med syster, resten av helgen har inte varit så positiv men imorgon är det en ny dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar