tisdag 10 januari 2017

Behövdes

Så fick man lite ny energi iaf. Varit segt att vara hemma och igår var jag döende i en mans förkylning. Känns som det har vänt lite idag. Somna tidigt igår och vakna med huvudvärk kl 4 och kunde omöjligt somna om så var bara att gå upp och försöka få lite koll på pluggandet. Idag var det dags för skola och hade pararbete först och sedan seminarium med opponenter och respondenter. Idag känner jag mig stolt över vad vi har åstadkommit. Det är ett bra arbete. en studie över samband med diabetes typ 2 och kronisk inflamation där vi ska undersöka inflamationsmarkören IL-6 och HbA1c. Tänk ändå vad man har lärt sig =) IMorgon ska vi finskipa det, göra poster och på tors ska det presenteras.

Nu hoppas jag bara bli frisk snart för jag har en lång vecka nästa vecka som avslutas med en avgörande tenta som jag bara måste klara annars får det bli att ta ett sabbatsår :(
Annars känner jag mig rätt s på banan. förutom så jävla orolig för tentan.

Nä nu får det snart bli sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar