måndag 28 december 2015

Bättre under press.

Med fem minuter till godo hann jag lämna in labbrapporten :p som sagt jobbar bäst under press, nackdel dock att jag inte hinner gå igenom det men men detta är ju bara första skissen i alla fall ser jag det som. Och vissa grupparbeten, ja jag säger inte för mycket men.
Nåväl nu är det gjort iaf.
Massa att plugga hela veckan men inget som känns jättebetungande mer vanligt plugg men gäller att inte slappa bara... Och skjuta upp för är det något jag är bra på så är det det...
Minstingen är iväg på fritids idag vilket hon verkligen inte beklaga, jag kanske ska slänga mig på soffan 20 min innan hon kommer hem. Hann träffa och leka lite med barnbarnet i fm när jag lämnat minstingen. Han e så söt <3
Vi har haft några lugna dagar, massa mys, pyjamaser och morgonrockar. skitväder ute iaf.
idag blir det sista julmiddagen, min favoritdel, fiskbordet =) Vi hade lite av det varma innan jul, hela bordet hemma hos syster, två dagars paus med taco och pizza, igår revben och lite sånt, och då fisken idag med jansson och ägg.
Snart nyår men blir inget avancerat bara jag och de två yngsta hemma.
Började se games of thrones igår fast jag inte läst färdigt sista boken, vet inte om detta är ett undantag där man skulle sett serien först och sen läst böckerna men är ju försent nu...

Denna veckan ska bli lugn förutom att jag måste städa lite eller mycket annars inget jobbigt, ja pluggandet men det är kul. Att lära sig att vätebindningarna är grunden till livet som vi ser det, varför betongblandaren i lastbilar alltid snurrar, vätebindningar det med. Varför man kan banka på järn men bankar du på en gjutjärnsgryta spricker den.
O så ska jag nog skriva ett nyårsinlägg :p spännande värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar