lördag 15 juli 2017

turn it off

borde gå att stänga av oänskade känslor. kanske går men jag vet inte var den knappen sitter. sur på mig själv... jag e så korkad ibland...  sen nyktra man till eller nåt...
blä för mig, det är alltid imorgon eller på måndag...
never happens... ursäkter ursäkter...
varför blundar jag för så mkt, för det jag egentligen har sett.
tänkte göra nåt korkat ikväll, nära men nära skjuter ingen hare tack och lov...
skulle vilja vara en tallrikskastare men dels vill jag ha dem kvar dels orkar jag inte städa speciellt inte i onödan.
bara så trött och less... och bara jag som kan/måste fixa det men jag har inte orken att resa mig... bekvämt vältra sig i dyn...
hur kan nån som ändå ska han nån form av intelligens vara så så korkad...

mer än kavla livet gått, mkt mer än halva... ska jag inte göra nåt bättre av resten??
nä sängen kanske... själv... ska köpa katt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar