lördag 25 mars 2017

En vecka kvar

jag måste kämpa en vecka till men all ork är slut. trodde jag skulle hinna göra en del idag men inte orkat... Min pappas 80 års kalas i mitten. Men det var roligt avbrott. Man träffar familjen så sällan nuförtiden, känns som man kommer längre och längre från varandra. Ja mina styvsyskon och deras familjer har jag aldrig stått nära men kul träffa dem också. Dålig uppslutning från mina helsyskon idag men men... Se om alla kan offra sig och ta sig tid att komma på hans fest som han ska ha närmare sommaren. Kan bli en intressant tillställning haha..
tenta igår, kan gått hyfsat men kanske omtenta därmed men inget som oroar... Tentan nästa lördag är det värre med och långa dagar i skolan så finns inte mkt pluggtid alls... jag tar dagen idag till att varva om... Går inte att bara pressa och pressa in.
imorgon kalas för barnbarnet... Ett litet mindre avbrott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar