måndag 3 april 2017

äntligen är månaden slut

Var en lättnad i lördags när fjärde tentan på en månad var avklarad. ja det är ju självförvållat är ju jag som inte klarat dem men varit en pärs för det. De två sista chansen tentorna klara jag, Tenta nr tre är uppdelad i två delar och tror jag klara ena iaf. Denna sista räckte inte orken inte riktitgt till. Vi började en kämpig kurs i måndags och haft dubbla föreläsningar varje dag och bara det är kämpigt nog. Så tror inte jag klara den så kommer bli en sista chansen på den.
vi har även haft en timmes info inför sista året och det är helt annorlunda och jag blir bara så nervös och vill inte alls till verkligheten tror inte jag kommer klara det. jag kan inte så mkt alla andra verkar fatta så mkt mer än vad jag gör :/

fortfarande mkt plugg kvar men ska försöka göra det lite mer planerat och varva med lite avkoppling. jag är så trött. Gäller bara att orka köra på igen.
Lite annat som ska fixas också inom det närmaste. Imorgon ska jag följa med dottern då barbarnet ska genomgå en operation. Barnet får bara ta med en in så jag får väl vänta i vänthallen men det gör jag för dotterns skull. JAg vet hur det är att sitta ensam och vänta. Även om detta inte är en spec stor op är det ändå jobbigt.
sen ska det bli mkt plugg i veckan och börja så smått med vårstädning.

inget sommarjobb har dykt upp, just nu orkar jag knappt tänka på det ens... får ta tag i det också i veckan.

måste få ordning på sömnen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar