onsdag 22 mars 2017

Huvudet in i väggen

Pluggar så mycket och idag känns det som det har tagit stopp vilket bara ökar stressen. Igår var det redovisning av en uppgift och idag orkar jag inte mer. Sover nästan inget längre heller så kan bero på det. Bara snurrar i huvudet av allt. Celler, molekyler, proteiner, analyser etc. Tenta på fre, back. omtenta nästa lör, back. Vill bara sova kanske jag skulle, kan inte bli sämre. Idag transfusionmedicin plugg, mer omfattande än man kan tro men kul och labben som hörde till var en av de roligaste men vad hjälper det om inte orken är med.
Fick tillbaka en sista chansen tenta resultat och jag blev godkänd, sån lättnad inte alla som blev det... Nu väntar jag bara på ett resultat sist, så jobbigt... så avgörande... tror inte men hoppas...
jobbat ikapp gamla uppgifter och lyckats få till ett VG, inte så många såna hehe. En uppgift back men hör ihop med nästa veckas tenta så...

Jag har ingen koll på något här hemma. Imorse ringde de från tillsynen och jag hade glömt säga att minstingen inte skulle komma idag iaf. Denna veckan har jag hunnit med tre möten. Planeringsmöte på tillsynen, föräldraföreningsmöte med särskolan, kurstillfälle med dottern ang hennes diagnos hon fick nyligen. Igår kväll för trött för att plugga mer på kvällen så fick använda tiden till att storhandla, inte mkt folk i affären vid nio är ju en fördel.
barnbarnet har kalas i helgen och knappt några presenter. MIn pappa som fyller 80 har också kalas och jag vet inte vad jag ska ge honom, hur ska jag ens hinna köpa ngt? Nästa vecka ytterligare ett kalas. Jag har så inte tid. Måste ordna minstingens tider på olika ställen, skolskjuts ska skickas till ett ställe, fördtjänst ett, tillsyns tider, kortids tider. Måste få remiss till skor till minstingen. omboka öron/hörseltid, ändra tid till barnhab, tid till tandläkare. Planera mat och inköp. här är inte städat...  försöka sova nån timme kanske.. orkar inte tänka ens...
söka fler jobb... ordna underhåll med barnens pappa :( ansöka om utfyllnad. det är så onödigt system...
Den andra april tänker jag ta time out en dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar