söndag 19 mars 2017

Lite mer än halvvägs

Denna stressiga månad har passerat halvvägs strecket... börjar se slutet men än är det mycket att göra och klara av.
Känns iaf som om jag måste få till en b-plan här i livet men jag vet inte... Har inte så mkt kämparglöd eller snarare brist på motivation, det spelar liksom ingen roll.
jaja men än kämpar jag på så länge jag lever i ovisshet kan jag låssas att det ska gå.

Annars har väl inte så mkt hänt... Eller ja har det väl men känns som dessa veckor varit för evigt. Vi har iaf haft labbvecka det var kul men tröttande. jag har kört två tentor och lika dåligt på bägge känns det som men den som lever får se... Inlämningshögen har minskat i högen men en bit kvar. plugg till två tentor kommande två veckor. Kommer bli svårt.

kalas väntar också och det har ajg egentligen varken tid eller ork för men men. Barnbarnet fyllde tre år idag men var pappahelg så vi firar nästa helg.

Sover så dåligt, hur ska man orka med allt då..?
Minstingen var på kortids i helgen, skönt men pluggandet tog längre tid än jag tror. men pluggat har jag gjort iaf.
sökt jobb också... som ett led i plan b men ja...

äsch inget vettigt att komma med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar