tisdag 27 december 2016

Så då var den över

Julen är väl över enligt almanackan iaf och enligt sonen här hemma men för mig fortsätter vi julmyset. JAg gillar ju hela december bra mycket mer än själva julafton, julafton är mer en jobbig dag. Vi hade dock en trevlig julafton som sluta tidigt då dottern fick gå hem med en trött son och min äldste son jobbar fm så var trött han också. Älsklingen kom en runda också.
Alla var så nöjda med sina julklappar så det var kul =) Det är roligare nu när vi inte ger så många utan man mer måste tänka till på någon lite mer speciell. De omyndiga får ju fortfarande lite mer dock.  Då är nyår nästa sak. ja innan dess borde jag plugga, ja inte bara borde utan måste.

Nyår lär bli lugnt även i år. jag och de två yngsta barnen men helt ok för mig. Nyårsfesterna i mitt liv är lätträknade.
Idag åkte minstingen till korttids och kommer hem på fre igen. verkligen välbehövligt för oss alla och tiden kommer gå för snabbt :p

Ikväll vill jag vara pigg och bara sitta uppe och mysa men känns som sängen snart :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar