fredag 16 december 2016

Det positiva och det negativa.

Det positiva var att jag hittade en originell julklapp till äldste sonen som alltid brukar vara så svår men detta skulle verkligen kunna passa honom. så beställde och hämta paketet idag. Det negativa är att den var sönder :( Fan :( den var snordyr. Försäljaren tyckte jag skulle leta upp ngn som kunde laga den då det inte skulle vara så svårt om man har rätt utrustning och så får vi höra med schenker om man kan få ersättning. Nu väger denna saken en väldigt många kg och vet inte vart jag skulle kunna få den lagad heller. blä bara aldrig får man vara glad...

ska inte gnälla så mkt mer om mitt liv... Det är ju bara jag själv som ställer till det och som kan rätta till det...

drömde om älsklingen häromnatten.... blev bara så trött på honom och sa att jag orkar inte mer... DEt sluta med att jag hoppa ner i ett kallt ruggigt grått vinterhav med kläderna på. sa att jag skiter i det nu får det vara nog. tappa min mobil i havet. simmade mot stranden och vandrade upp alldeles blöt. När jag hade kommit en bit vände jag mig om och fick lite ångest för min mobil men bara kort sen gick jag vidare med tanke om nystart. Symbolisk rensning av mig själv att återfödas eller nåt. Drömde den för några nätter sen men den vill inte riktigt lämna mig... kanske...
Ta ett nyårsbad kanske haha, ja i havet då...

Snart jul iaf :) julklappar är mer eller mindre fixade. hemmet julfint, mesta julgodis fixat. bakar lite efterhand som vi känner för. Nästa vecka blir lite stressig men ska gå det med. Helgen blir plugga och varva med julfilmer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar