fredag 13 februari 2015

göra ingenting

En lugn skön fm utan att göra något. alldeles ensam. Underbart. Åtminstone när man själv får välja.
Eller ja lite småplockande gör jag ju men några få timmar när man är själv hemma kan man väl få passa på. Vet inte om mellandottern dyker upp idag eller imorgon det visar sig väl.
Händer inte så mycket idag. Lite fredagsstädning, en snabbis till affären innan jag hämtar minstingen. Lite mail som borde skickas.

älsklingen gör mig besviken. när vi träffas är det bra men annars... jag vet sånt som han inte vet att jag vet. Ingen anledning för att göra slut men känns som ett svek på ett vis i alla fall. jag vet inte vad det betyder om det alls betyder något. skitsamma, får ju ändå stå mitt kasst som väljer att hänga kvar.

Men är väl inte det viktigaste nu, har ju andra problem som borde vara viktigare och som måste lösas.

usch vet inte vad jag ska göra med allt... Får ta itu med lite städning istället för detta gav mig mest huvudvärk.
snart hämta barnen och sen går vi hem och fredagsmyser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar