onsdag 26 december 2018

Glada julen slut

så då var julen över. Blev väl inte riktigt som man tänkt sig som vanligt men nästa år då...
hmm skulle behöva en veckas semester i slutet på november för att få till det se om det går att ordna...
nåväl drog ner på kraven och äldste dottern var en stöttepelare så blev jul även detta året. Inte bästa men nog en av de lugnare.
Tog i alla fall tag i två samtal som jag dragit mig för. min telefonfobi gör ingen skillnad på vem det är jag ska ringa. Glad att det äntligen blev av och fick energi av båda.
Till helgen kommer två av mina syskon hit och fler släktingar ska träffas innan helgerna e slut så känns bra.

i övrigt är jag bara så trött. Förkylning som hänger bakom men annars vet jag inte riktigt vad som orsakar det. Vill bara sova. Sover dåligt så kan ju iofs vara en förklaring.

Imorgon och på fre blir det till att jobba men är helt okej. Blir så försoffad hemma orkar inte ta mig för något större vilket inte gör mig piggare.
Sen blir det väl till att summera året som gått och sätta lite planer för kommande. Under året som gått har jag iaf tagit en högskoleexamen och skaffat mig ett fast jobb så inte illa bara det. Utmanande nog för mig haha.

och även om julen typ e slut så e inte julmaten det så får väl gå och plocka ihop en tallrik till kvällsmat fast redan trött på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar