lördag 12 augusti 2017

Inte enligt planerna.

Att jag inte lär mig, gör jag inte som jag ska så får jag skylla mig själv att något kommer och förstör. Hade jag bara gjort som jag planerat från början...
Sovit dåligt... ännu mindre ork.
drog ut två tänder igår och har dragit ut tänder förr men denna gången blev jag så dålig. Skitont och frossa orka verkligen inget. Lite bättre idag men var ute en runda och bara kallsvettades.
Planerna var malmöfestivalen idag men ja det får bli till att stanna hemma istället. Mår inte bra och måste plugga iaf, verkar inte vara något vidare väder heller. Men men vad är väl en bal på slottet. Tur jag har haft hela sommaren på mig. stor suck....
Jag är så nervös så jag skulle kunna kräka...
Men pluggandet är iaf igång alltid något... som om jag kommer hinna. hahahaha

Livet suger just nu och framförallt suger det för att det är jag som ställt till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar