lördag 27 maj 2017

sommar sommar

Jag kanske borde ta körkort och flytta ut på landet. Jag är så där intresserad av att höra alla andras barn precis utanför fönstret eller grannarna överhuvudtaget. sitter jag på min balkong är det som att sitta med dem. Inte heller intresserad av att dela deras rökning. ibland luktar min lägenhet mer än... urrk bara. Jag kanske bara börja bli en gammal ensling, fast en som ändå ska gnälla på att den är ensam.
Ska skaffa mig ett gammalt slott i skottland och titta ut över sjön och min hjord med highland kettle. Kanske inte passar in men ett par alpackor också, med katten i knät.

Så skönt med lite sommarväder =) skönt med barnlediga dagar, ja sonen e ju hemma men ändå. som vanligt känns det dock som att man inte utnyttjar tiden så bra som man borde. Just nu borde jag plugga till tentan på onsdag men ork och motivation saknas. Betala räkningarna iaf även om det också tog emot.
Fick försenad födelsedagspresent av älsklingen igår. snällt... jag vet inte känns som mina känslor inte finns längre som om det inte går att hålla fast i dem. som att mina känslor finns i hur det var men nu, inget.

Ena dottern är i skottland nu, hur avundsjuk är inte jag?? En dag ska jag också. Mycket jag ska hinna med så jag borde se till att jag kan leva  några år till.

Måste bara få ut menlöshetskänslan ur kroppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar