söndag 6 juli 2014

Sista dagen

Så då är typ semestern slut... Och pengarna... Och jag...
Det har varit skönt att slippa väckas på morgonen, skönt slippa gå till jobb. Vi har ju hunnit med lite. Sen sist jag skrev har vi även varit på Skånes djurpark och i Helsingör vilka båda var trevliga lagom utflykter. Syster kom upp på besök vilket uppskattades :-)
Vi har hängt på gården och spelat kubb o krocket.
Vi har varit väldigt mycket tillsammans, sett film och grillat.
Och jag e slut o minstingen e nog rätt slut. Så kanske inte bara negativt med lite jobb igen. Lagom e bäst eller nåt.
Ledsen att dottern snart åker hem men om en månad ska vi ju upp till henne.

Idag fundera vi på stranden men blir nog bara gården igen. Grilla kanske. Sonen ska nog hänga med. Saknar yngsta sonen som fastnat hos kusinerna men hinner väl umgås med honom senare med sommaren är ju inte slut trots att det nästan känns så...
Älsklingen sov här igår, kändes bra. Han kan bara han vill... O ibland... Inte...
Träffa på en man jag inte sett på länge när vi var på en utflykt o han såg så glad ut o jag börja fundera ska jag verkligen hänga kvar..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar